Kunder i Nordea oplever lige nu problemer med deres betalingskort.

Det oplyser banken selv på sin profil på Facebook.

»Nu er den desværre gal med Nordea Pay og reservationer, der ikke er blevet slettet. Vi beklager det meget og arbejder på højtryk for at løse problemet. Lige nu er meldingen fra IT, at de sidste reservationer bliver slettet mellem 13.30 og 14. Vi skal nok holde jer opdateret, så hurtigt vi kan, når vi har nyt.«

Det er ikke mere end nogle dage siden, banken sidst havde massive IT-problemer.

Før Store Bededag fik en del af bankens kunder store problemer på grund af en fejl hos Nets. Den betød, at kunderne ikke kunne se, om deres indbetalinger og overførsler var gået igennem, og det betød, at en del kunder oplevede at komme til at betale flere gange.

Nordea oplyser over for bt.dk at den fejl er rettet, og at banken dækker alle overtræk, rykkere og gener.

På bankens profil på Facebook vrimler det med klager fra sure og utilfredse kunder.