IKEAs katalog for 2015 er på gaden, og i den forbindelse tager den svenske møbelgigant tyk røg på store it-virksomheder som Samsung og Apple.

IKEA har lavet intet mindre end en kommunikativ genistreg i forbindelse med lanceringen af deres katalog for det kommende år. I en video gør den svenske virksomhed grin med mange af de store it-firmaer ved at lade en "design guru" fortælle om deres revolutionerende katalog kaldet en bookbook.

Guruen smider om sig med ord som adfærdsændrende, revolutionerende, intuitiv og unik brugeroplevelse i præcis samme stil, som Apple, Samsung, LG, Sony og alle mulige andre it-producenter har gjort i årevis. Funktionerne og mulighederne bliver nøje gennemgået, og indtil flere stikpiller bliver leveret undervejs.

Den morsomme video har allerede trukket en del i smilebåndene her på redaktionen, men sikkert også på de mange millioner mennesker, som allerede har set videoen.

Har du endnu ikke fået den set, så se med her.