En prisvindende og rørende reklame 'Stay Together', som i øjeblikket bliver æret i Cannes, som fortæller historien om to piger, der voksede op med hinanden på Skype.

Videoen har i denne uge høstet fire priser ved Cannes Lions festivalen, som er verdens største årlige award-show og festival for branchefolk inden for kommerciel kommunikation, og reklamen forventes at vinde flere priser i løbet af ugen.

Selvom videoen er en reklame fra Skype, er det ikke en almindelig reklame med fiktive personer, som du normalt ser i fjernsynet.

I reklamen ser du to teenagepiger, Sarah og Paige. Ved første øjekast ser de ganske almindelige ud, men begge piger er født med kun én arm. Og selvom de bor i hver sin ende af landet, havde de gennem hele deres liv hjulpet og støttet hinanden i deres op og nedture via Skype.

Selskabet ville gerne hjælpe de to piger, så de kunne mødes efter at have chattet sammen online i årevis, og det kom der en dokumentarlignende reklame ud af. Se det rørende møde i klippet øverst.