Lemon, vanilje og kirsebær.

Cola fås i mange smagsvarianter, og vi har alle vores favoritter.

Nu har den amerikanske colagigant Pepsi forsøgt sig med en ny variant, der ikke just kan prale af at være populær.

Pepsi er kommet i lidt af et stormvejr efter lanceringen af det, de troede skulle blive et sommerhit: Pepsi Fire.

Cola-giganten har spicet den velkendte colasmag op med en smag af kanel, og det er ikke faldet i god jord hos alle amerikanere.

I en pressemeddelelse fortæller colaproducenten, at Pepsi Fire vil være at finde i butikkerne fra den 22. maj.

»Sommer er et af de mest ventede tidspunkter på året, og Pepsi Fire kommer til at antænde sæsonen med et uventet og spicy twist til den klassiske cola,« skriver Pepsi i pressemeddelelsen.

Pepsi Fire har allerede været solgt i flere 7Eleven-butikker i USA, og mange har allerede stiftet bekendtskab med den nye cola.

»Eww, hvad er det? Det er klamt!,« skriver en Instagram-brugeren Tanyaxoh.

Juliegreen489 skriver:

»Der er vist nogen, der kan se frem til at blive sendt på hospitalet«.

Der er dog også andre, der er villige til at give Pepsi Fire en chance.

»Den vil jeg gerne prøve,« skriver basic_element_99

Pepsi Fire forventes at være på det amerikanske marked i otte uger. Hvorvidt cola-varianten kommer til Europa og Danmark, er endnu uvist.